مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:552023-10-30پزشكي

راه اندازی خط تولید عصاره گیاهان دارویی در دانشکده داروسازی رشت


رییس دانشکده داروسازی گیلان از راه اندازی خط تولید عصاره گیاهان دارویی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خبر داد و گفت: خط تولید عصاره های گیاهی و عصاره بره موم در حال حاضر برای تولید عصاره پروپولیس برنامه ریزی و راه اندازی شده است.

- ایسنا/گیلان رییس دانشکده داروسازی گیلان از راه اندازی خط تولید عصاره گیاهان دارویی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خبر داد و گفت: خط تولید عصاره های گیاهی و عصاره بره موم در حال حاضر برای تولید عصاره پروپولیس برنامه ریزی و راه اندازی شده است.

دکتر کورش دلپسند در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای سیاست ها در زمینه استفاده از ظرفیت های داروهای گیاهی و طبیعی، از ابتدای سال جاری ایده راه اندازی خط تولید عصاره های گیاهی و عصاره پروپولیس در دستور کار دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در رشت قرار گرفت.

وی از طراحی، ساخت، نصب و همچنین راه اندازی خط تولید عصاره گیاهان دارویی و عصاره بره موم(پروپولیس) در آینده نزدیک در این دانشکده خبر داد و گفت: تامین اعتبار مالی این پروژه با همراهی مجمع خیرین سلامت استان گیلان محقق شده است.

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گیلان تصریح کرد: از ظرفیت علمی و عملیاتی موجود در شرکت های دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید عصاره گیاهان دارویی در دانشکده داروسازی رشت

راه اندازی خط تولید عصاره گیاهان دارویی در دانشکده داروسازی رشت